torstai 4. elokuuta 2011

ღ Welcome to my Blog! ღ

Elikkäs päätin vihdoinkin ottaa itseäni niskasta kiinni ja perustaa blogin! :D Oon jo kauan halunnut tehä oman blogin, mutten ikinä saanu mitään aikaseks.. T_T köh köh..

Kerron vähä ittestäni, oon syntyny vuonna '95, aloittamassa pian lukion. Asustelen Turussa ja mulla on 3 pikkusiskoa. Ainiin ja mun oikea nimi on Vi, mut ihmiset kutsuu mua yleensä nimellä Vicky. Rakastan laulamista, ylipäätänsä musiikkia  !♥
Mulla alkaa 2 viikon päästä koulu, joten ei tuu varmaan kauhean useesti olemaan postauksia, mut yritän kuitenkin :)

Blogi tulee luultavasti olemaan tämmönen Lifestyle-tyylinen sisältäen kaikenlaisia juttuja muodista musiikkiin, mistä tykkään :) Oon erityisesti kiinnostunu Ulzzang ja Gyaru tyylistä joten siitäkin sitte ('; En itse osaa sanoa mikä mun tyylini on, eikä varmaan oo tarpeellista ns. kategorisoida, mut tykkään yhdistellä :D
Postausideoita saa vapaasti ehdotella! *_*

Toivottavasti ette oo ihan tylsistyneitä jo nyt, joten täs pari hassuu kuvaa musta : D
...
Okei nä ei oo ihan uusii kuvii ja ootte varmaa nähny facebookissakin, but here you go! :')



That's all i've gotta say for now! 
seeyou ღ - Vikey

14 kommenttia:

  1. HYVÄ BLOGI SULLA ON !!!!! :))<3

    VastaaPoista
  2. aa ihana! Koita postailla useesti ni on lukemista ;)

    VastaaPoista
  3. oii vi, säkin bloggaat! jäänpä seurailee :-)

    VastaaPoista
  4. Jasmin: eikä oo, en oo ehtiny viel ees postaa mtn :''DD <3

    Atte: Heti ku on blogattavaa :')

    Iida: Yritän nyt ainaki :') just followed you too (;

    VastaaPoista
  5. Uu vaikutttaaa tosi hyvältä ! :) ooon jo follower ;) check ouuut my blog ;)
    www.fablikeyou.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Dalila : hihi thanks :')nice!:) u just got another follower (;

    VastaaPoista
  7. MITÄ! oot '95! luulin et oot 18-20 :D mut oot tosi kaunis ja ihanat hiukset :)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi : heheh ihan since '95 ;-)aww kiitos :)

    VastaaPoista