maanantai 19. syyskuuta 2011

My Weekend ღ

Hello everyone!~ Viime perjantaina menin Helsinkiin. (Yeh again) Aloin pakkaamaan tavarat heti koulusta päästyäni ja sitten Tankki ja Nami sen riesana heitti mut juna-asemalle. :) Yahh mulla oli aikaa pakata, mut silti olin varma, et jotain unohtuisi. No, junassa älysin jättäneeni iPodin, kameran, laukun ja pari muuta tärkeetä juttua kotiin (T___T).. Mut onneksi kavereilla oli kamerat, joten kyllä tässä kuvia tulee vielä, älkää pelätkö et joudutte lukee vaan tätä mun tekstiä >:DD
Elikkäs tulin Stadiin melkeinpä suoraan koulusta, joten pahoittelen mun olemusta näis kuvissa !
So, another photospam...

Johannes tuli mua vastaan steissillä~ yllätti kyl .__.
Päätettiin mennä syömään, kun kumpikaan ole koko päivänä syönyt tuskin mitään.

 We went to D'WOK~


Han försökte fotografera mig while eating.... >__<


*Why you duh photograph me while eating....>__<*


*trying to smile with all these food in my mouth*


Omnomnomnom~



sedan joina Mila <3
Hon hade fått en present av....(;



Myöhemmin lähdettiin vaan kiertelee paikkoja ja päädyttiin Robert's Coffee :hen kun eräs ei jaksanut kantaa mun tonnin painosta laukkua XD





Myöhemmin Finnkinossa nähtiin Rosa, Jatta, Reetta, Soini ja Jan!


Jatta, Reetta, Rosa & Mila <3

Mentiin tyttöjen vessaan Milan kanssa ja sain kuningasidean raahata Johanneskin mukaan >DD







Johanneksen lähdettyä sainkin luvan jäädä yöksi, niimpä lähdettiin ''nurkille'' Niun ja Donnien joinattua :D

Went to Mila's for sleepover! Gosh it's been like 1000 years since my last one ... >_<' We had so much fun!♥
Aamulla ennen kun lähdettiin keskustaan tapaamaan Kerttua ja Niuta, niin otettiin pari hassuu kuvaa >D


Mila is too pretty... <3


Me loves this lady so much!


ette selviikkään loppuun ilman et näätte pärstääni >D



The outfit of the day~


(Later at the station waiting for the train)
Viki: "Mun kännyssähän on kamera! >DD"




so kutee!


Oli taas kiva viikonloppu, Thanks yall♥~ 
ikävä :<

ps. Otin niun iPhonilla kuvia, mut myöhemmin sitten kun se apina jaksaa lähettää niitä :)





6 kommenttia:

  1. buahahha sama ilme mul jokases kuvas :'D
    ikävä suaa vickyy ~ <3
    tiiät kyl kuka ;)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi : eikä ole Mila :) IKÄVÄ SUA KANS ♥ :|

    VastaaPoista
  3. Toi sun otsis on iha sikakiva, mäki haluun! :----------------DDD

    VastaaPoista
  4. Elmeri : voi kiitos ;3~ mä oon kyl tooosi kyllästyny tähä, et aattelin muutosta ehkä:D haha hanki samallaine ((;

    VastaaPoista
  5. Ei saa ku toio just paras 〜 !! Oonki aatellu jotai tollast kivaa ylipitkää kuha tää mun lirtti vaa kasvais johonki (`_´)ゞ

    VastaaPoista
  6. >__<Värjää toi blondi osuus pois! Olisit paljon kauniimpi,Enemmän sellasen perinteisen aasialaisen näköinen :)

    VastaaPoista