torstai 17. marraskuuta 2011

New camera, nails & lashes!

Sain uuden kameran tossa vähän aikaa sitten! Ite tykkään tosi paljon kun se on tosi yksinkertainen ja helppo käyttää. Laatukaan ei ole pahempi, 14.1 megapikseliä! loving the colour :')


Väsäsin ittelleni tällaset kynnet kun oli tylsää, mutta oon kuorinut nää pois melkein kokonaan.




Close-up!
Näiltä kynteni näyttävät läheltä. Aluksi tein vaan tuollaiset raidat. Lisäsin ankkurit jälkeen päin kun näytti tylsältä.

Mentiin tuossa viime viikolla tyttöjen kanssa etsimään vaatteita ja rekvisiittaa Roosan synttärikekkereihin kun teemana on ''Espanja''. Mulla oli kauhea vaatekriisi kun ei yhtään tullut mieleen teemasta kuin flamenco-tanssijat ja härkätaistelijat. En viitsinyt yhden illan takia ostaa kyseisiä vaatteita. Eikä tähän aikaan löydy kaupoistakaan sellaisia. Näätte sitten ensi postauksessa miten selviydyin pulmastani :>>

Poikettiin Punanaamiossa ja nappasin mukaan parit irtoripset!



Oon jo kauan himoinnut alaripsiä koska en oo koskaan ennen nähnyt näitä Suomessa!
Näätte kuvasta et oon ehtinyt kokeilla toista ripseä^.
Voisin vaikka tehdä näistä jonkinlaisen reviewin? Yes or No?

I'm not wearing the previous lashes.
Huomatkaa laatikot.
 Meiän yläkerrassa on remontti meneillään ja siksi joudun jakaa huoneeni siskon kanssa.

Innostuin ottamaan kuvia kun löysin meiän kolmijalan :D






8 kommenttia:

  1. osaatko yhtään sanoa kameran hintaa ja osto paikkaa, koska itsellänikin on suunnitteilla uuden kameran hankinta ja mä en välttämättä halua ostaa järjestelmäkameraa sen hinnan vuoksi, joten voisitko ystävällisesti kertoa jos tiedät ostohinnan ja paikan :D

    VastaaPoista
  2. Aww söpöt noi kynnet! Niin jäi vähän epäselväksi että löysitkö siis nuo alaripset Suomesta? Meinaa olen etsinyt kanssa vaikka mistä ja olisi tosi mukavaa jos juuri punanaamiosta olisi löytynyt :>

    VastaaPoista
  3. Fanny : Thank you ^_^

    Anonyymi : Hintaa oli abt 150 ja Veikon Koneelta!

    Minzy : Joo oli! Löysin noi Punanaamiosta ja yllätyin ku en ksokaan aikasemmin oo nähny tääl! :) Oon nähnyt myös Carnevalias alaripsii :)

    VastaaPoista
  4. oot niiin kaunis ja tee ihmeessä review!

    VastaaPoista
  5. Anonyymi : Kiitos ja okkeei teen! :)

    VastaaPoista
  6. Vitsii unohdin sillon kattoo ne sun alaripset vai oliks sul ne siel juhlissa?<3 (Oli vissiin vähän muuta mielessä XD) Ja noi kynnet on _täydelliset_ !!!<3

    VastaaPoista
  7. Roosa: En mä ehtiny laittaa niit siel ku mulki oli vähä muuta mieles XDD hihi kiitti ♥:))

    VastaaPoista