Näytetään tekstit, joissa on tunniste billiard. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste billiard. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 30. marraskuuta 2011

I HATE MATHS

Koeviikko on vihdoinkin ohi! Oon nukkunut tosi huonosti tällä viikolla ja näyttänyt muutenkin joltain zombielta koko viikon... Oon tehnyt kaikkea muuta kuin opiskellut. No se kostautuu viimeistään kun saan todistuksen käteen. Anyway, kokeisii valmistuminen täällä päin on mennyt vähän näin:

For some odd reason, I always find myself playing with this little distraction when I should be studying... Anyone relate?


Korjautan ton näytön ens kuussa kun mennään lomalle. Geeez i'm so excited!!!! 
Elikkäs me ollaan perheen kanssa menossa ensi kuussa Vietnamiin ja mahdollista myös Thaimaahan, Singaporeen tai Hong Kongiin! Ihanaa vihdoinkin päästä pois tästä ''ankeasta syysvesisadetalvisuomesta'', you name it. Kerron ens postauksessa lisää meiän matkasuunnitelmasta.

Maijan piti eilen opettaa mulle espanjaa mutta sekin nyt vähän jäi.....
Me & Maija @ Nuvole!    

I HATE MATHS
Pää meinaa haljeta näiden toisen asteen yhtälön ratkaisujen sun muiden kanssa... Oon vaan niin huono matikassa.
Mentiin viime sunnuntaina Oskun ja Juuson kanssa kirjastoon. Tarkoituksena oli opiskella tulevaan kokeeseen, mut ei siitä taaskaan mitään tullut : Mentiin pelaa biljardia



Tää oli mun eka kerta kun kokeilin bilistä! Ihme ettei pojilla mennyt hermot ku oon tämmönen .... pro.. :> ihan oikeasti.
Itseasiassa jopa voitin heidät kasipallossa!

My Instagram photo. My account is "vikittyy" if someone use

sattuipas eräs moka facebookis kun olin päivittänyt "Who cares about studying when you can play billboard??"
mulla on iPodis käytössä automaattinen kirjoitus :----D

Anton !
Pikkuhiljaa valmistaudutaan jouluun syömällä pipareita >D

Oon muute ihan mahtava kuvankäsittelyssä...
Sofia !♥♥ Isn't she the cutest thing ever? Oon nin onnellinen ku sain just uuden serkun tosa edellispäivänä nimittäin Sofia sai pikkuveljen! ^^

 ''My School look'' 
paitsi että mulla on yleensä vaan rajaukset jos sitäkään.
kivat laatikot taustalla btw