Taas on kulunut jonkin aikaa (3viikkoa!) viime postauksesta, koska olen ollut
Mila tuli kyläilemään mun luokse kun hänelläkin alkoi samaan aikaan loma. Oli tosi ihanaa nähdä taas pitkästä aikaa! :)
Ehittiin tehdä kaikkea kivaa shoppailtiin, katsottiin elokuvia, kokkailtiin, nähtiin kavereita ja ehdittiin juhlia pariin otteeseen.
Silti 6 päivää tuntui liian lyhyeltä :(
My girl eating her cup noodle~
Yummy noodles with egg ♥ real YUM
ps. Jos et halua kasvojesi näyttävän ilmapallolta aamulla, niin en suosittele syömään nuudeleita tai muita valmisruokia. Ne nimittäin turvottavat. >:)
Been there done that
Alexanderin suloinen kisu Manu ♥
Red Lipstick Love ♥
Lauantaina päätin spontaanisesti lähteä Helsinkiin Milan kanssa.
Pysähdyttiin safkaamaan minnekäs muualle kuin Heseen??!
Tuna
Päädyttiin Tunan kaverin Jokken luokse viettämään aikaa~
Menimme muuten perjantaina allasbileisiin, mutta teen siitä myöhemmin erillisen postauksen.
STAY TUNED ;)