Näytetään tekstit, joissa on tunniste summer. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste summer. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 8. elokuuta 2012

Weekend happenings + New Babies

Tässä ensiksi kuvia mun asusta kirkkoon sunnuntaina. Toki mulla oli bleiseri tuon topin päällä ettei olis niin hävytön kirkkoon :D

Here are some pictures of my outfit for church on Sunday. And of course i wore a blazer above the white fridali top haha not that inappropriate.


white fridali top Gina Tricot
black zipper dress oh i wish i knew lool
platform wedges dinsko






Oh yeah and let me introduce you my new babies!!
.
.
.
.
.
.



I'm super tall with these! The reason why i need my future man to be TALL. My height with these lovelies on is pitiful 180 cm then so......



Sitten päivemmällä suuntasin Kupittaan urheilupuistoon ottamaan hieman väriä iholle Maijan kanssa.
Later in the noon we went with Maija to Kupittaa's sport park to take some color on my skin and to update each other with latest stuff.


Later I aimed to the city in order to meet Anton and his friends. I bumped into Sannin and Matilda so i joined them while waiting for the others. I didn't plan to buy anything that day but found these cute yellow jeans in Zara i had to purchase! Pics later.


In the evening me and my friend went driving around the city. He decided spntaneously to go to Ruissalo in order to watch the sunset but we saw no sun so we just ventured around the beach taking pics.


 Srsly, Ruissalo has never looked this beautiful lol.

Childhood memories!!


 Went for a walk and saw this very normal looking tree.

Villa Ekhem's outdoor Cafe!
 Too bad it wasn't open that time anymore.


My friend Leevi!
Oh and 2 photos of me from Saturday at my friend's birthday party



Until then! xoxo

perjantai 27. heinäkuuta 2012

Thursday Outing

Näin Beven eilen pitkästä aikaa. Syötiin ja vaihdettiin kuulumiset. Hän oli viettänyt kuukauden Aasiassa ja on vihdoin takaisin täällä ankeassa Suomessa. I feel you sis.
 Anyways, kävimme eilen vähän syömässä. Tuli maisteltua japanilaista ja meksikolaista. Päätettiin käydä kokeilemassa Kultatalon uudessa aasialaisessa raflassa ja kävikin niin, että toivottiin ettei koskaan oltaisi astuttu sisään. Ostin lohimaki aterian. Ensinnäkin, sushipalat olivat niin pieniä, toisteksi, riisi oli niin limaista ja lohi.. I don't even. Mutta joo paikassa ei ollut mitään vikaa, tosi viihtyisät tilat ja ikkunasta näki torille. Huomasin että frozen yogurtit olivat juuri rantautuneet tänne turunkin Spice Ice:en joten päätettiin kokeilla. Sanon vaan että, yuck. :DD

I met Bebe yesterday for a long time. We ate and updated on past events. She had spend a month in Asia and is finally back here in gloomy Finland. I feel you sis. 
We were crawing for some sushi so we went to a restaurant called Bambu. The food turn out the worst sushi i've ever eaten. Our portions were so tiny. The rice was way too sticky and the salmon... I don't even. The milieu was really nice and comfy yet relaxing tho. After some sushi we tried some frozen yogurt. That was an another disappointment...

 @ Bambu
 So smarrr

Pretty Beve!

Pienen tankkauksen jälkeen suuntasimme jokirannalle ottamaan parit kuvat.

After tanking up a bit we aimed to the riverside to take some pictures.

pink bandeau JC
shirt Lindex
pink highwaisted shorts Fashion Queen (Vietnam)
shoes TaoBao

Tämän jälkeen suuntasimme taas syömään kun nuo säälittävän kokoiset sushit eivät oikein täyttäneet :--D
Aterioitiin Red Hot Chilissä.

After shooting we headed to a restaurant to eat. Again i know. The sushi did'nt really fill up.
We dined at a Mexican restaurant called Red Hot Chili.

Shrimp pocket and Squid rings for the starters!

Beve's Leaf Steak
My New York Steak. 
Side dishes
Taco Taco !!

Apua, syön ihan liikaa. Lupasin itselleni eilen että nyt alkaa dieetti. Rantakuntoon 2034!!!
Mentiin vielä jokirannalle ottamaan pari kuvaa illallisen jälkeen.

Omg i've been eating way too much recently. No, i mean always so i promised myself yesterday to start a healthy diet. Sounds like just a plan haha...

 We took some pictures by the riverside again after eating.





Until the next post! xoxo

keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Flashbacks from My Vacation in Vietnam 2010

Heippaheei! Lomamatka Kaakkois-Aasian lämpöön lähestyy jo huimaa vauhtia, enkä vieläkään ole alkanut pakkaamaan tai edes kertonut paikallisille ystävilleni tulostani. Ulkona on tällä hetkellä aivan kamala lumimyrsky! Onneksi pian baanalle, eiku.. ;) Serkkuni Nami kavereinensa lensivät jo viime viikolla, äiti viime yönä ja me loput sitten torstaina.

Lupasin joskus aikasemmin postata viime vuoden reissusta, joten tässä tulee. Kuvia ette varmaankaan nähnyt ennen. Kamera meni rikki keskellä matkaa, enkä ole facebookkiinkaan juuri laittanut. Elikkäs oltiin 5-viikon mittaisella perhelomalla kesällä 2010 Vietnamissa. Hyviä sekä huonoja asioita oli, mutta nehän kuuluvat elämään. Kyseinen matka olikin ikimuistoisin ja paras reissu ikinä. Toivottavasti seuraavasta tulisi vähintään yhtä hyvä. Luvassa on melko pitkä postaus kun tiivistin 5 viikon menot tähän yhteen postaukseen, koittakaa kestää :)

                             'Salakuva'

Hiukseni muuttuivat melko radikalisti kun päätin leikata otsatukan. Multa ohennettiin myös tosi paljon ja hiuksia lähti oikeasti 1/3. Pituutta ei kuitenkaan mennyt kauheasti. Uusi look oli tosi jännä ja itseltäni ellei muilta meni tosi kauan ennenkuin totuin hiuksiini.
.
 Viuhka on MUST!

Kävimme vierailemassa sukulaisilla ympäri maata.
Vuokrasimme tour-auton viikoksi, koska silloin voi itse päättää minne haluaa pysähtyä. Voin sanoa ettei sillä matkustaminen ole mielyttävintä. Pysähdyimme huoltoasemille välillä ruokailemaan ''kunnon'' ruuista. Autossa istuminen tuntikaudet ainoastaan sipsejä epäsäännöllisin väliajoin  nautiskellen johti siihen, että jouduin ensiapuun. Sain luultavasti ruokamyrkytyksen kun olin syönyt jotain väärää jollain huoltoasemalla. Toinen hassu juttu oli, että 2 siskoistani pyörtyivät kirkoissa :DD Kirkoissa oli vällillä tosi tukalat olot kun oli tosi huono ilmastointi jos ilmastointia ollenkaan. Ihmismäärä vaikutti myös siihen. Ihana asia on että laihduin matkan aikana suunnilleen 7 kiloa >DD


Serkuillani oli ihania koiranpentuja! 
Omin yhden niistä ja annoin hänelle nimeksi Makkara , koska se kuulosti kielitaidottomien serkkujeni korviin hassulta :D
Vierailimme Ke Bangin Kansallispuistossa veneajelulla vuorien sisällä.

 Vietnam on kuuluisa kauniista hiekkarannoistaan. Kävimme monesti uimassa. Kameraa en viitsinyt hirveästi veden ääreen viedä, mutta kerran sain otettua muutaman kuvan

 Our cousin Tuan, Vani me & Vuong .
Take a look at Vuong's hair! It's really wicked~
 Papi

Me siskokset vietimme yli viikon ihanilla sukulaisillmme upeassa rantakaupungissa nimeltä Vung Tau! Kaupunki oli erittäin siisti ja ihmiset ihania. Rakastan sitä kun siellä ihmiset oikeasti uskaltavat tulla spontaanisesti puhumaan tuntemattomille. Niin me saimmekin uusia ystäviä, joiden kanssa olemme vieläkin yhteyksissä.
Paikalliset nuoret hengailevat yleensä kauppakeskusten Arcade, eli peliosastolla, missä on erilaisia pelejä, purikura-koppeja, ilmakiekkoja etc.. Yllätyinkin kerran tosi paljon. kun poikalauma yhtäkkiä tuli vaan jututstelemaan ja vaihdoimmekin numeroita heti. He sattuivat olemaan B2D -niminen Bboy tanssiryhmä, joka on hyvin suosittu kaupungissa. Sovittiin heidän kanssaan treffit jo seuraavaksi päiväksi kun heillä oli battle paikallisessa rantabaarissa. Seuraava päivä oli varattu myös perheen studiokuvauksiin. Pistän myöhemmin otoksia kuvauksista kun muuten tulee liian pitkä postaus. Tässä kuitenkin Sneak Peek!






One of the breakdancers, adorable Lil ♥ haha Hes got my sisters bow btw :)

Tan on edelleen mun hyvä ystävä ♥

TAEYANG! ahah ei vaiskaan:D It's Pea
Ette oikeasti tajua kuinka paljon Pea näyttää Taeyangilta livenä!!!! Sekosin melkein kun ekan kerran näin hänet:D


näytän ihan kamalalta....... mut ainut yhteiskuva meist, joten oli pakko:-D



Me after the photoshoot :)

Spent the most memorable week at my cousin's
Me mentiin välillä keskellä yötä kokkailemaan salaa vanhemmilta. Aasialaiset vanhemmathan ovat niin ihanan tiukkoja syömisen suhteen. SHHHH
Heh my cute lil sister♥
 I'm digging it!! yummeeh
Pistettiin hiukset kiinni ettei häiritsisi x) 
And the result
 
a kindergarten. Verratkaa Suomen päiväkoteihin :D

Parhaimmat ajat vietin kuitenkin maan suurimmassa kaupungissa Ho Chi Minh Cityssa.
Yksi parhaista jutuista on SHOPPAILU♥ En ole kauheesti kuvaillut ostoksiani, mutta toi oli melkeen joka päivän rutiini. Ostettiin tosi paljon kaikkea ja kun hintaakin oli tyyliin kymmenesosa Suomen hinnoista. Toki riippuu asiasta. Kauneushoitolat olivat toinen paikka, missä käytiin lähes jokapäivä. Ei siksi, että laittaisimme hiukset muka aina uusiksi, vaan kun ei kotona jaksanut pestä hiuksia, niin sen sai helposti salongeista hieronta vielä päälle! Ja hintaa oli ehkä 20 snt Suomen rahoissa! (hintataso noussut kylla paljon)


Ihanan serkkuni kautta tutustuttiin ihan mahtaviin ihmisiin. Tuli ihan kamala ikävä heitä näitä kuvia ladattaessa :( Onneksi enää muutama päivä!


Eating some icecream with our friends Phu and Hue~
 Voin sanoa että ruoka on oikeasti parasta! Niin halvalla saa niin paljon. Parkson -nimisessä kauppakeskuksessa oli aivan mahtava ravintolamaailma. Siellä oli mm. thaimaalainen, intialainen, italialainen, korealainen, amerikkalainen, meksikolainen ja jopa irakilainen ruokapaikka, joten valinnanvaraa on!
Tilattiin kerran japanilaista, korealaista ja italialaista!
Korean cuisine ~ *slurps*

Me and Hue making our orders at the Sushi bar =)
Näyttää tosi simppeliltä, mutta lupaan että oli parhaimmat sushit mitä olen koskaan maistanut!

Hirvein ruoka mitä matkalla söin.....
 Rakastan meriruokaa, mutta nuo simpukat olivat oikeasti tosi kovia ughh....


Kävimme lähes joka päiva jätskillä

Lee Tae Hun aka. Papa♥ 
Hyvän kuvan otit, Van.


I take you to the candy shop, eiku

Onneksi jollain on sama musiikkimaku ;) Kel


Kaupungintalo
Ainiin, erään korealaisen ravintolan nimi jäi kummasti mieleen...

Eniveis, en malta odottaa lähtöä! Enää 3 päivää! Harmittaa kyllä tosi paljon kun missaan joulun ja uuden vuoden.. Asioita on hoitamatta ja käsittelemättä:/!! Koulukin saa kärsiä kun jään opetuksesta 2 viikkoa. No mutt onneksi pääsen edes hetkeksi pois tästä loskaisesta Suomesta :) Lähtöni on 15.12.11 ja palaan 3 päivää ennen synttäreitäni!

Hyvää joulun odotusta rakkaat lukijat! :)