Näytetään tekstit, joissa on tunniste school. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste school. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Valentine's Day & TJ0

Viime viikolla on tapahtunut paljon kaikkea. En ole ehtinyt aikaisemmin postailla niistä kun on ollut koko ajan tekemistä.

Ystäväpäivänä olin Mikaelin kanssa. Myöhemmin Sean liittyi seuraamme.


Illalla nähtiin toisia kavereita. Päivän saldo : 4 eri kahvilaa tuli käytyä läpi :D


 ♥
 Robin on kyl aiikamoine pahis:'DD
Robinit ja me haha lol :')

I love my friends ♥

A friend is one of the nicest things you can have, and one of the best things you can be.  

Torstaina oli penkkarit. Toisin kun mun vanhassa koulussa Klassikossa, nykyisessä ei ollut ollenkaan Abi-Showta, jossa jaetaan vuositittelit ja katsotaan abien viihdyttäviä esityksiä. Meidän koulun joulujuhla tavallaan vastaa abishowta, mutta missasin sen kun olin Vietnamissa.

Viime vuoden Abi-poikien tanssi >:))

Shown sijaan koulussamme järjestettiin perinteen mukaan "Kielojuhla", joka on tosin tarkoitettu Abeille, opettajille ja kakkosille. Osa ykkösistä mukaan lukien minä, pääsivät (joutuivat) tapahtumaan tarjoilemaan kahvia.

 Vaatekoodina mustaa ja valkoista

 Matias :) Le Cabin Crew~
 trololoo med Viivi 
 PEACE!
 Viivi, Roosa, Julius & me
 Ahkerat tarjoilijat eivät piileskele töistä takahuoneessa ^^

 Kouluruoka nami..
 Tällä kertaa en joutunut Abien uhriksi! Voi roosa parkaa :')

 Ville :D

 Meidän koulun teemana oli tänä vuonna 'Historia'
 No käyhän se näinkin! :D Anssi

Norssi
Klassikko


Olin eilen kavereideni tervetuliaisbileissä ja otin aika monta videota. Tiedättekö joitain hyviä videonmuokkausohjelmia? :))


lauantai 28. tammikuuta 2012

Birthday Party in a Winter Wonderland!

¡I AM BACK!
Moikka kaikki! Mua ei olekaan näkynyt täällä blogin puolella pitkään aikaan. No motivation for blogging. noei. Syynä on tuo Vietnamin reissu, josta kerron myöhemmin kunhan saan kuvat. Voisi varmaan pistää videoitakin tänne, vai tykkäisittekö? :) Varmaan yli 15 GB:aa meni kuviin ja videoihin. Muistikorttikin täyttyi, joten piti tallentaa loput serkun koneelle. Saan kaikki materiaalit CD:llä Suomeen joskus tämän kuun lopussa, eli silloin sitten!


Mua masentaa tällä hetkellä ihan kauheasti tä Suomen sää, johon en ole vieläkään tottunut (dataa takki päällä) ja varsinkin koulu. Missasin n. 2 viikkoa koulusta. Olisi pitäny opiskella lomalla, mutta kaikki nyt varmaan tietää ettei siellä rannalla opiskelu nyt kenellekään maistu. Tälläkin hetkellä pitäisi olla lukemassa biologiaa ja fysiikkaa ensi viikolla alkavaan koeviikkoon, mutta tässä koneen äärellähän mä istuskelen parhaillaan. Kaverini oli täällä yötäkin. Oon niin pulassa kun en osaa yhtään mitään! Haluaako joku tulla opettamaan solubiologiaa tai fysiikkaa?
Ihanaa on kyllä nähdä taas kavereita, mutta voisinpa mennä takaisin. Viime reissunkin jälkeen masennuin samalla tavalla, mutta turha sitä on nyt muistella. Onneksi uusi reissu on jo suunnitteilla!

Asiasta olennaiseen, täytin viime torstaina 17 vuotta! Härregyyd kun aika menee nopeesti. Itse asiassa ollaan alettu juhlimaan mun synttäreitä jo viikkoa aikaisemmin Vietnamissa. Ja oikeastaan juhlin vieläkin niitä hahah :D Koskaan ei voi juhlia liikaa ;)

Keskellä viikkoa ei oikein voi tehdä mitään, joten mentiin kavereiden kanssa kaffelle. Myöhemmin illalla mentiin tyttöjen kanssa Red Hot Chili nimiseen ravintolaan illastamaan. Viikonloppuna juhlittiin Helsingin suunnalla hieman railakkaammin ;)
 
 Saku, minä, Johanna ja Maria ! 
Propsit Artulle, joka oli kameran takana :D
Mun tytöt Maija ja Roosa
...and Viivi ♥


Seuraavana päivänä Maijan, Joonaksen ja Mikon kanssa mentiin kaverille viettämään iltaa.
 Ilari :)
David, Janita, Markus, Johannes & Joonas


Sitten vihdoinkin lauantaina Helsinkiin Annyeong!Partyyn juhlimaan! Teemana oli tällä kertaa otsikon mukaan Winter Wonderland. Oli ihanaa taas viettää pitkästä aikaa aikaa paikallisten ystävien kanssa. 

 Paikan päällä oli taas mahdollista käydä kuvauttamassa itsensä kavereiden kanssa.
me, Rosa Mila Reetta Beve Meimei
Kimmo Erik
I like this pic the most :)^


Ja sitten kuvia Backstagelta:
Now some photos from the Backstage!


ihanin Mila ♥

 Rosa ♥

Kädessäni on muuten synttärilahjani Iskältä, jonka sain jo 2 kk sitten. Thanks papi <3
Holding my early birthday present i got from my daddy a couple of months ago
 ugh..
i missed you so mucho ♥
 Mila & Toki
 Emi!
my gals ♥
Hahah en kestä mun ja Jatan ilmeitä XD
Vaalensin hiukan mun hiuksia Vietnamissa, muttei ero näy kauheen hyvin tossa valaistuksessa.
Rosa, Jatta & Bebe ♥
With pretty MeiMei !
Lovely Mia and Linnea !
Erik :)
me, Kimmo, Erik & Mila
BAILA BAILA!


Niille, jotka olivat paikan päälä ja ihmettelivät miksei 5iVE STAR esiintynyt, niin syinä on mm minä ja siskoni tultiin vasta lomalta ja eräs jäsen muuttaa pois :(...
Mutta sain napsittua muutaman kuvan muista ryhmistä!

R&J performing "Be My Baby" by Wonder Girls
ABC Performing "Abandoned" by Jay Park


With Ochan! A bit shaky, but this was the only pic of us
With pretty Funi!
Niu, who is bald cos of military >:)
NAVI

Until the next post!