Näytetään tekstit, joissa on tunniste movie. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste movie. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Kokeita ja Juhlaa! [image heavy]

very Long time no see! Mulla on koeviikko meneillään, joten ei oo ollut oikein aikaa bloggailuun.. ahah tekosyitä. no ei :) Toistaiseksi koeviikko on mennyt ihan hyvin: perjantaina oli vapaata ja päätin pitää itselleni tänään loman >D Kokeet on taas eri juttu ... :(
No mut nyt on vasta ensimmäinen jakso! Lupaan panostaa opiskeluun jatkossa sitten. Ihan oikeasti. (jo kuultu moneen kertaan mutta..) Tällä kertaa mulla on syy! Ei ollu kirjoja mistä opiskella XD.. Oon muutenkin ollut ihan ruumiina koulussa viimeisen kuukauden ajan.
Mutta huomenna on viimeinen koe! yosh~

Oon tässä lähiaikoina ollut parissa konfirmaatiojuhlissa, joten niistä nyt, kun ei muuten ole innostanut ottaa kuvia.


Elikkäs noin 2 viikkoa sitten 6 kaverillani oli konfirmaatiot!
Sunnuntaipäivä alkoi kirkossa:



My little sis & me


ahaha hymyillään melko leveästi :DD pikku Thäti <3





My handsome Jobby! ♥


Joni, Viki, Antti, Vani & Thach~

Kirkkojuhlien jälkeen suunnattin  juhlimaan mun serkun Nhi:n luokse~ 
yeap, another asian party coming. 



WHY ASIAN PPL ALWAYS LATE?
Juhlien oli tarkotus alkaa 4:ltä. Paikalla oli silloin vaan meidän perhe ja ainoa länsimaalainen kutsuvieras ahaha :D



  
Kyllähän niitä sit alkoi tulemaan :D


Little kids playing.~ 
I actually caught them up watching some really terrible and brutal action/horror movie. AIJABAIJA! :(
Now my little sister is frightened of going to bed >__<'' 
Sounds just like me when i saw The Grudge a long time ago...
Actually i'm still not over it D:..


Ah i love the design of their house!


The outfit for the After party


Me posing w/ Tuntti! ♥



Jag med Anilola! ^w^


Chubby acting so cute ^_^~





With my pretty cousin Nhi! ♥


omg Tuntti........ XD 
Have you ever realize how low you wear your pants dear?
(Hes talking on the phone btw)



Skyping w/ Ned Flanders! XD
*Hey kids (;* 


Y  U SO BLURRY?
It was nice chatting with you for such a long time!
Anyway have fun there in Down Under :)





MUAHAHAHAHHA!
joo tykkään seistä ihmisten päällä. Ihme ettei kuollut. VIELÄ 
no ei :) Huomaa Jonin kärsivät kasvot...

 

Took this hilarious picture hihi =^__^=
Viki
Vani
Thuy
An



Le Sisters! ^^


Aamuyöllä... =)
Everyones so passed out. Adults are still singing karaoke D:

..................................................................................................................................................................

Viikko sitten Jonilla ja Antilla oli pienimuotoiset juhlat.
 Ilta sujui syöden, laulaen karaokea ja katsoen leffaa, joka muuten oli hyvä! (;



BTW! Joni ei olee enää blondi T_T </3...


 Le FOOOOD <3<33

Lasten/nuorten pöytä >:DDD


Omnomnom~




Jobby's new hair! Not bad :)


sum Guitar Hero!


LE ICECREAM ^^



Karaoke!


Me looks so tired... pahoittelen DD:


Ohhoh! Tulipas nyt piiiitkä postaus :D Arvostan jos jaksoitte lukea loppuun :) Cyah ♥



sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Cowboys and Aliens + New Dance Video ღ

Hellöy! Mites teidän viikonloppuun? :) Itse olen hirveän väsynyt jaja... No mutta aiheesta toiseen! 
Perjantaina kierreltiin kaupoissa Eetun ja Kertun kanssa ja löysin sellaiset tosi kivat korkealantioiset farkut~ Oli pakko laittaa heti päälle, joten mentiin H&M:än pukkareihin. :D Siel tosi kiva valaistus ja tausta joten päätettiin kuvata vähän :'--))


currently in love with these shoes <3


tämmönen alaprofiili :)



 I love how these jeans and wedges make me look taller and slimmer bwahaha >:--D



Vähän Eetua nyt :---)


"amagaawd" XD


Nyt loppus ideat...

WÄZÄÄ!

haha, *slip*


This one is my fave (:


Kerttuuuu <3


miks mun.......

 
Now some close-ups!



Bongattiin pari tällasta torilla :--)


Suunnattiin sitten kahville:

  
mmm Magnum Latte~♥



...ja siel Eetu sitten sai päähänpistoksen et mentäis katsomaan vielä jotain elokuvaa. No, mentiin sitten katsomaan  
Cowboys And Aliens- nimistä leffaa joka oli muuten mun mielestä hirveä :--D Tai sit pelästyn vaan liian helposti kun joku ruma mörkö vaan yhtäkkiä bongahtaa näytölle....








Kerttu's, my & Eetus Legs :D

Kerttu tuli meille yöksi~ Oon ihan väsynyt kun mentiin, tai mä menin nukkumaan vasta siinä vähän ennen 9..:')
Thanks to youuu ^w^~



 
 Toivottavasti ette oo ihan tylsistyneitä koska tuli taas vähän pitkä postaus :D...
Mut tässä kuitenkin vielä meidän uusi tanssivideo Annyeong!Parteista!~

Hope you like it ^_^